להכיר את המדיה החברתית כמקצוע לחיים

הצטרפ/י לתוכנית לימודים לניהול ושיווק מדיה חברתית

כל הדגשים שצריך על מנת להיות מקצוענ/ית בשיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט.

כלים בסיסים ליצירת אינטרקציה חיובית עם אוהדי המותג במדיה החברתית.

כיצד לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים.

על התוכנית

תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. מנהל המדיה החברתית גם צריך לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.

מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר. עבודת הצוות שלה יידרש מנהל המדיה החברתית במרבית המקרים אף תחייב אותו לסגל לעצמו מיומנויות יחסי אנוש אשר יאפשרו את תפקודו הפורה של הצוות.

לבסוף, מעצם טבעו של תחום הדיגיטל, חייב מנהל המדיה החברתית להיות מסוגל ללמידה עצמית הכוללת בין היתר את הנכונות לקרוא ידיעות הקשורות לעולם הדיגיטלי-אינטרנטי ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום. בנוסף עליו לדעת לקרוא מגמות הקורמות עור וגידים בזירה הדיגיטלית ולהגיע מעת לעת להשתלמויות מקצועיות המוקדשות לנושאים אלה.

נושאי התוכנית

שלב א'- יחידת הבסיס
שלב ב' - התמחות
סה״כ 124 שעות

תנאי קבלה

לקבלת מידע נוסף על התוכנית, יש למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

×
×

עגלת קניות

כתבו לנו

והצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם בהקדם עם תשובה